sportvereniging PH   PH Almelo Webshop
Clubnieuws

.

Zoals inmiddels bekend is PH Almelo de weg ingeslagen om de organisatie te professionaliseren.

Er zijn veel stappen gemaakt in het afgelopen seizoen en ook dit seizoen ontwikkelen we deze organisatie door.

Cindy Zwier, moeder van Sepp en Morris Ellenbroek, is met ingang van seizoen 2022 / 2023 binnen PH Almelo.

Zoals waarschijnlijk al is opgevallen, door alle gave ontwerpen die voorbij komen de laatste tijd, is Cindy een paar weken geleden al gestart.

Cindy heeft zich de afgelopen 2 jaar, naar aanleiding van haar webshop in woonaccessoires (@paintitblack_interiors), verdiept in social media en hiervoor diverse cursussen en trainingen gevolgd.

Haar expertise ligt bij de techniek achter social media, gericht op groei & bereik.

Inmiddels heeft zij hier haar werk van kunnen maken.

Met Cindy hebben we een échte professional op de juiste plek en met deze invulling gaan we het gebruik van onze social media kanalen intensiveren en professionaliseren.

Cindy, veel plezier & succes gewenst